Neem gerust contact op met onze Partners for Live
Klik hierLancering event
Heb jij een nieuw product of dienst welke je een glansrijke kickstart wilt geven. Dan is een lancering event dé manier om het tot een succes te maken. Laat mensen op een unieke wijze kennis maken met jouw ontwerp, product of dienst door middel van een onvergetelijke ervaring. Dit kan in allerlei vormen waarbij de essentie op nummer één staat; het overbrengen van de identiteit en boodschap die jij voor ogen hebt. Van een fysiek lanceringsfeest tot aan een online lancering, en van een guerrilla actie tot aan een pakkende storyline. Samen creëren we het beste startpunt.
De lancering events van Obsession
Zet jouw product of dienst in de spotlight
De ster van de show is jouw product of dienst, en daarom verdiend dit de hele spotlight. Om dit het middelpunt van creatie te laten worden moet het op een unieke wijze geïntroduceerd worden. Jouw doelgroep maakt op deze manier kennis met het product of dienst en blijft er voor altijd een herinnering aan houden.
Markeren het moment voor de start van de content machine
Rondom de lancering zijn er nog talloze tijden en kansen om de content machine aan het werk te laten gaan. Vooraf kan er een introductie komen, terwijl er achteraf teruggekeken kan worden. Want na het event is het de kunst het product hoog in de schijnwerpers te houden.
Zijn duurzaam
Wij zetten onze krachten in om de evenementenbranche te verduurzamen, zo adviseren wij jou bij het maken van verantwoorde keuzes rondom jouw event. Tegenwoordig wordt duurzaamheid neergezet als een voorwaarde, en niet meer als een keuze. Naast dat duurzaamheid positieve gevolgen heeft voor de omgeving, versterkt het ook direct jouw imago rondom duurzaamheid.
Een lancering online, fysiek of hybride
Tegenwoordig zijn de mogelijkheden oneindig, noem wat op en het is mogelijk. Dit geldt ook voor de manier waarop jouw lancering event wordt georganiseerd. Een online-, fysiek- of hybride event zijn de mogelijkheden, maar welke past het beste bij jou? Door middel van jouw doelstellingen en de identiteit van jouw merk zal er een keuze gemaakt worden. Bij elke optie creëer je een ander draagvlak waarop de doelgroep wordt ingespeeld. Wil je een grotere groep bereiken, dan is online de beste optie. Of wil je juist de persoonlijke touch eraan toevoegen, want dan is een fysieke lancering de meest voor de hand liggende optie. Natuurlijk is er ook nog een tussenweg mogelijk door middel van een hybride event, waarbij je zowel online als fysiek de juiste noten kan raken. Dompel de doelgroep onder op een creatieve manier, en laat ze kennis maken met jouw nieuwe product of dienst.
Een lancering event organiseren: dit komt er allemaal bij kijken
Jij hebt besloten om ervoor te kiezen jouw product op de markt te brengen door middel van een lancering event. Maar wat is de volgende stap? Er moet worden gekeken naar de strategische keuzes, naar de creatieve concepten en van het ontwerp tot aan de definitieve organisatie. Obsession is jouw partner voor live! Want hoe fijn zou het zijn als jij je event kan uitbesteden aan specialisten op het gebied van events en communicatie. Dit zal ervoor zorgen dat jij je volledig kan focussen op het product of dienst zelf.
Een lancering event organiseren?
Bij Obsession brengen we mens, merk en organisatie samen. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Ieder event heeft een unieke en persoonlijke tint eraan zitten, daarom maken we graag kennis met jou in een persoonlijk gesprek. Dat kan digitaal, maar we komen ook graag bij jou langs op kantoor.