Grootschalig onderzoek

Is hybride écht het nieuwe normaal? En welke emotionele en economische schade heeft corona achtergelaten omdat we elkaar niet fysiek hebben kunnen ontmoeten? Precies ja. Dat zijn vragen waar ook wij een antwoord op willen. Daarom zijn we, in samenwerking met DVJ Insights, een grootschalig onderzoek gestart naar het toekomstbeeld van ons prachtige vak.

Vragen waar we allemaal antwoord op willen.

Live communicatie. Obsession gelooft als eventspecialist sterk in dit communicatiemiddel. De fysieke ontmoeting die zo krachtig kan zijn om innovaties tot stand te laten komen, gedrag te veranderen of mensen en bedrijven laat groeien. Het coronavirus heeft ruim een jaar geleden hier een streep doorgezet. Het podium is noodgedwongen verschoven naar de virtuele wereld. Veel organisaties hebben al geruime tijd hun medewerkers thuiszitten. Sales gesprekken die normaal op de beurzen of events plaatsvinden, staan in de Zoom-kalender ingepland. En innovatietrajecten worden alsmaar uitgesteld, waardoor kansen worden gemist.

Wij willen tastbaar gaan maken wat voor economische en emotionele schade is ontstaan door het gemis van de fysieke ontmoeting. Hoeveel kansen heeft jouw bedrijf moeten laten gaan door corona? Hoe gaat de situatie er post-corona uitzien? Blijven we thuiswerken? En is een hybride evenement écht het nieuwe normaal? Waar we tot op heden alleen nog varen op aannames, gaan we nu op zoek naar de harde feiten. Doe mee met ons onderzoek, dan brengen we samen de waarheid boven tafel. Medio april verwachten wij de resultaten te kunnen delen.

*Dit onderzoek richt zich uitsluitend op eventorganisatoren uit het corporate en publieke domein. Het kan dus zijn dat verdere toegang in het onderzoek niet is toegestaan.