Mission Maximize

Vraag

De jaarlijkse kick-off van de Sales Business Market van KPN werd dit jaar anders dan ooit tevoren. Na een bewogen jaar kwamen zij niet fysiek bij elkaar, maar geheel digitaal. Het doel van de kick-off was om de begrippen inspireren, informeren, leren en het vieren van successen centraal te laten staan. Daarnaast is deze kick-off hét middel om de nieuwe strategie 'accelerate to grow' te laden en ervoor te zorgen dat de KPN’ers 100% toegewijd zijn om de gestelde doelen te behalen.

Resultaat

In 2021 gaan de medewerkers van de Sales Business Market met elkaar op missie. Wij bedachten het thema Mission Maximize – We Are Unstoppable, dat centraal staat voor groei, vertrouwen en versnellen. Deze missie staat centraal voor het gehele jaar en wordt middels een campagnematige aanpak geladen vanuit KPN. Tijdens de kick-off worden de medewerkers klaargestoomd voor hun gezamenlijke missie. Het geheel digitaal uitgevoerde evenement werd uitgezonden via een voor KPN ontwikkeld event platform vanuit een LED en Augmented Reality Studio.

Gedurende het twee uur durende dynamische programma kwamen interne sprekers aan bod, was er ruimte voor inspiratie door een externe spreker en kon fun en entertainment niet ontbreken om de focus te behouden. Om meer handvatten te geven voor de missie, zijn er ook 17 verschillende verdiepingssessies online gehouden in de weken na de kick-off. Op deze manier gaan alle medewerkers met de juiste informatie en tools weer aan de slag om hun missie te voltooien.