Rebranding Sallaum Lines

Vraag

De zeeën zijn niet alleen essentieel voor dit bedrijf, maar ook voor de planeet en de mensheid. Terwijl de schepen van Sallaum Lines golven maken van de ene haven naar de andere, streven zij ernaar om op een grotere manier 'wavemakers' te zijn. De overgang naar een duurzame speler binnen de RoRo shipping industrie verdiende een nieuw uiterlijk. Samen met het Noorse Stem Agency moest er in recordtijd een concept ontwikkeld worden waarin de nieuwe waarden en uitstraling tot leven zouden komen. Het nieuwe 'We Are Wavemakers' initiatief werd het uitgangspunt voor een bijzonder relatie-event.

Resultaat

Voor het havengebouw in het Belgische Antwerpen kwamen ruim 150 gasten bijeen om het nieuwe Sallaum Lines te ontdekken. De belangrijkste relaties verzamelden zich op het evenementenschip de Blue Rhapsody, dat het decor vormde voor een nieuwe bladzijde in de geschiedenis van een van de grootste logistieke spelers ter wereld. Na een warm welkom op het zonnige bovendek werden de gasten getrakteerd op een uitgebreid diner. Tussen de gangen door gaf het management inzicht in de nieuwe koers voor de toekomst en werd de nieuwe merkidentiteit gepresenteerd. Bij terugkomst wachtte er een spectaculair showmoment. Via koptelefoons werden de gasten middels performing art, 20 meter lange doeken, spoken word, live muziek en lasers meegenomen in het nieuwe Sallaum Lines. We Are Wavemakers. Een nieuw tijdperk is begonnen.

Accepteer onze cookies om deze inhoud te kunnen bekijken.