LEF

Vraag

De jaarlijkse kick-off van de Sales Business Market van KPN is de start van het jaar voor alle sales medewerkers. Met de doelen inspireren, informeren, van elkaar leren en successen vieren, vroeg KPN ons om advies en de creatie van dit jaarlijks terugkerende evenement. Onderdeel van de vraag is de thematiek die het gehele jaar centraal staat. Voor de toekomst heeft KPN een belofte opgesteld genaamd; "Samen kunnen wij elke uitdaging aan". Hier zijn een aantal ingrediënten voor nodig. Denk aan samenwerken, continuïteit, veiligheid en de juiste energie om te groeien. Dit samen komt uit op een gemene deler. Een eigenschap die nodig is om samen Nederland te verbinden met een duurzame toekomst. De eigenschap LEF.

Resultaat

Deze editie van de kick-off van de Sales Business Market stond in het teken van het thema LEF. Een tweeledig thema dat enerzijds staat voor LEF tonen om te durven veranderen. Anderzijds staat het thema voor Let’s Experience the Future wat de organisatieverandering en daarmee de nieuwe strategie van KPN kenmerkt. Net als de voorgaande editie ging ons fysieke concept de ijskast in, en hebben we het concept razendsnel omgevormd tot een dynamisch online programma. De anderhalf uur durende line-up werd afgetrapt door een groep free runners die met hun act van lef gelijk de toon zette. Vervolgens werden de KPN’ers meegenomen in een plenair programma dat ruimte gaf aan sprekers die op vele manieren lef hebben getoond, sprak Marieke Snoep als Chief Business Market haar troepen toe, en werden de KPN MASTERS op ludieke wijze thuis gehuldigd. Na de plenaire opening werden de KPN’ers verwezen naar hun eigen segment sessie in één van de zes kassen rondom de prominente LEF letters, waar zij ontvangen werden door de vicepresident van hun eigen segment. Na afloop van de segment sessies werd de kick-off plenair afgesloten met een slotact die de datum presenteerde voor het volgende KPN event waarin het thema LEF feestelijk zal worden vervolgd.