The Mall of The Netherlands is hét shoppingwalhalla van de randstad. De ruim 280 plekken om te shoppen, eten, drinken en jezelf te vermaken, maken deze plek dé lifestyle experience van Nederland. Of je nu komt voor de laatste mode, dagelijkse boodschappen, nieuwste gadgets of allerlekkerste delicatessen: de mall is gemaakt om te genieten. Op deze partnerpagina tref je de laatste projecten voor deze partner for live.
Westfield

Westfield Good Festival
Van 13 tot 20 mei 2024 staat Westfield Mall Of The Netherlands in het teken van het Westfield Good Festival, waar bewust winkelen wordt aangemoedigd. Het festival presenteert het kunstwerk 'Don’t leave me hanging!' met 90 kledingstukken die een tweede kans krijgen, waaronder unieke items van influencers zoals Anna Nooshin en Yeliz Çiçek. Een week vol leuke activiteiten rondom duurzaamheid en creatief hergebruik!
First Birthday
Op 18 maart bestond de Westfield Mall of The Netherlands alweer één jaar! En wie jarig is trakteert. De jarige vroeg ons om een presentje te bedenken.
Westfield Lights On
Om het kerstseizoen te openen, heeft Westfield ons gevraagd een spetterende show neer te zetten die gasten laat zien dat Westfield dé ultieme lifestyle locatie en dé plek is om te komen shoppen.
Opening Mall of The Netherlands
Westfield Mall of The Netherlands is dé ‘lifestyle destination’ en mag zich tot een van de grootste winkelcentrums van Europa noemen. Bij deze positie hoort een grootse opening van internationaal allure.